Crearea unui segment
Deci, scopul este de a configurați anunțuri în căutarea Yandex într-o anumită zonă a Moscovei. Acest lucru se face folosind raza dintr-un anumit punct. 1. În primul rând, trebuie să folosim serviciul Yandex. Segmente de public, în dreapta sus, apăsați butonul - Creați segment și selectați Geolocație.3. În continuare, numim primul nostru segment „vizită regulată”. Introducem adresa magazinului pe care vrem să-l facem reclamă (punctul 3). Reglați raza din punct (punctul 4). Și selectați în Audiență: vizitați regulat (punctul 5). Faceți clic pe Salvare segment.
4. Creați un alt segment în același mod, doar în punctul 5, selectați - Acum situat și apelați, de asemenea, segmentul (punctul 1).
5. Înainte de a aplica aceste raze în Yandex.Direct, trebuie să așteptați procesarea, starea ar trebui să fie Gata. După ce starea este actualizată, veți vedea pentru fiecare segment creat, acoperirea utilizatorilor.
Configurarea unei campanii prin ajustări ale sumelor licitate
6. Segmentele sunt gata. Acum trebuie să editați campania finalizată în Yandex Direct. Accesați Setările campaniei și în Gestionați afișările - Ajustări ale sumelor licitate. Deoarece nu putem afișa anunțurile noastre numai pe rază, trebuie să folosim ajustări ale sumelor licitate.7. Denumiți condiția și selectați cele două segmente din Audiența pe care am creat-o mai devreme. Faceți clic pe salvare.
8. Reveniți la setările campaniei, selectați o condiție și creșteți suma licitată cu 1000.
9. Am stabilit rata de 10 ruble pentru toate anunțurile noastre.
După manipulări, avem anunțuri cu o sumă licitată de 10 ruble pentru toată Moscova, dar pentru raza noastră este stabilită o condiție în care creștem oferta cu +1000%. În consecință, pentru rază, rata va fi de 100 de ruble.
Ca urmare, anunțurile vor fi afișate numai în raza geografică specificată. La rata obișnuită în afara razei Moscovei - 10 ruble, în raza de 100 de ruble. Cred că totul este clar.
Direcționarea YAN
Dacă doriți să configurați pentru YAN, atunci trebuie să țineți cont de un punct. La nivel de anunț, faceți clic pe Redirecționare și selecție de public - bifați caseta și salvați. Obligatoriu - Lăsați cuvintele cheie goale (!)< /span >. În pasul următor, setați suma licitată pentru starea dvs., de exemplu, 5 ruble. Salvați campania și obțineți afișări în YAN pentru toți cei care 1) Se află în raza dvs. 2) Adesea se întâmplă în raza ta.În cazul YAN, nu suntem legați de cuvintele cheie și, în consecință, acoperirea și traficul vor depinde de mărimea tarifelor.