Mulți oameni sunt interesați de întrebarea cum să lanseze o campanie de publicitate în aplicația Viber, folosind publicitatea contextuală Google. Majoritatea populației, de exemplu în Moldova, folosesc aplicația de comunicare - Viber. De aceea și apare întrebarea, cum să lansezi acolo publicitate.
Totul este foarte simplu. Pe scurt și rapid vă vom arăta în acest articol, unde anume să găsiți în Google Ads.
1) Accesați Google Ads și creați o nouă campanie. Alegeți obiectivul pentru companie - Vânzări.
2) Tipul de campanie alegeți - KMS. Acesta este și modul de atragere a utilizatorilor cu ajutorul strategiei media contextuale.
3) Alegeți - Campanie media standardă. Adăugați adresa paginii site-ului pe care doriți să o redirecționați vizitatorii.
4) Numiți campania noastră și indicați locația, în raza căreia, publicitatea va fi afișată. De asemenea, indicați: limba română și rusă.
5) Ofertele le alegem - Conversii. Bugetul îl indicați dumneavoastră, de exemplu cât sunteți dispus să cheltuiți pe zi.
6) Numiți grupul de anunțuri și alegeți-vă publicul țintă. De exemplu dacă vindeți o serviciu - reparații de apartamente, atunci trebuie să alegeți subiectele legate de reparații, amenajarea casei și altele. Cu ajutorul indiciilor, veți putea găsi în bază categoriile de care aveți nevoie.
7) Aici am ajuns la cel mai important lucru. În locurile de plasare, unde vrem să afișăm publicitatea, apăsăm - Targeting în rețeaua media contextuală.
8) Alegeți - Aplicații.
9) În căutare introduceți - Viber. Marcați cu bife și salvați.
Misiunea îndeplinită, am creat o campanie media contextuală, direcționată către Viber. Mai departe, trebuie să configurați conform standardului, anunțul publicitar, în funcție de dimensiunile corecte și să lansați.