Bitrix 24
Bitrix 24 este un sistem de informații corporative și un instrument indispensabil pentru a face afaceri. În sistemul Bitrix 24 CRM, puteți gestiona procesele de afaceri: proiecte, clienți, resurse, finanțe și conturi.
Caracteristicile produsului
Comunicare confortabilă și corespondență de afaceri. Conversați prin chat cu colegii și partenerii din sistem. Toate metodele de comunicare sunt disponibile în sistemul Bitrix24 - nu mai trebuie să deschideți e-mailul, să activați Skype și să accesați rețeaua socială VKontakte. Messengerul corporativ încorporat va permite angajaților să schimbe rapid informații și să ia decizii rapid. Mesageria este disponibilă de pe orice dispozitiv - computer, tabletă, smartphone.
Feed live. Feed de eveniment interactiv unic în portalul corporativ. Combină toate instrumentele de lucru și sociale: sarcini și rapoarte de lucru, bloguri și galerii foto, discuții și sondaje.
Gestionarea sarcinilor și a proiectelor. Puteți seta o sarcină pentru un angajat în doar un click! Scrieți ce trebuie făcut, când și cine este responsabil pentru asta.
Urmărirea timpului. Activați urmărirea timpului când creați o sarcină nouă. Stabiliți timpul planificat alocat sarcinii și controlați productivitatea angajaților. Generați rapoarte privind timpul petrecut și însumați rezultatele muncii pentru luna - pentru departament și pentru fiecare angajat.
Șabloane de sarcini. După șablon, sarcina poate fi repetată automat în funcție de programul pe care l-ați stabilit. De exemplu, pregătirea unui raport o dată pe săptămână în zilele de luni. În șablon, puteți specifica imediat responsabilul, observatorii, lista de verificare, termenul limită și sarcinile secundare.
Mobil poate fi instalat pe iOS și Android. Chat de oriunde cu o conexiune la internet.
Desktop există pentru Mac și Windows. Discutați cu colegii chiar și atunci când browserul este închis.
Comunicare convenabilă cu clienții. Liniile deschise colectează mesaje de pe diferite canale: VKontakte, Facebook, Telegram și mesagerie instant, sunt distribuite conform regulilor cozii între angajați și salvate în CRM. Întregul istoric al corespondenței este afișat în cardul clientului. CRM oferă statistici de acces prin linii deschise pentru a analiza nivelul de satisfacție al clienților tăi
Colaborați la documente. Deschideți același document cu colegii în același timp în Bitrix24. Lucrarea online cu documente este inclusă în toate tarifele Bitrix24. Toate documentele încărcate sunt indexate instantaneu și disponibile în rezultatele căutării.