Pe măsură ce începem noul an, este important să fii la curent cu cele mai recente strategii și tendințe SEO pe care le poți folosi pentru a-ți menține clasamentul ridicat în 2022. Mai jos sunt cinci strategii, de la conținut de calitate la experiența utilizatorului, pe care le puteți începe chiar acum.
1. Creați conținut de calitate.
Google acordă prioritate conținutului de înaltă calitate, relevant față de orice altceva atunci când vine vorba de clasarea site-urilor web în rezultatele căutării. Crearea de conținut de calitate având în vedere cuvintele cheie va ajuta site-ul dvs. să se clasifice pentru un număr mare de cuvinte cheie organice legate de afacerea dvs. și vă va asigura că clienții potențiali te găsesc, datorită conținutului, site-ului optimizare SEO.
Cu toate acestea, crearea de conținut de calitate nu înseamnă doar includerea de cuvinte cheie relevante, ci și despre a scrie conținut pentru publicul dvs. Pe baza experienței noastre cu marketingul de conținut, iată câteva sfaturi despre cum să vă faceți conținutul captivant și accesibil:
-
Bazați-vă conținutul pe o propunere de valoare unică. De exemplu, dacă oferiți un serviciu ecologic de eliminare și reciclare a deșeurilor, puteți scrie articole care detaliază tipurile de deșeuri pe care le puteți recicla și procesul pe care îl urmați pentru a vă gestiona eficient deșeurile/gunoiul. colectate din diverse proprietăți rezidențiale și comerciale.
-
Utilizați instrumente avansate de cercetare a cuvintelor cheie SEO, cum ar fi Semrush și Ahrefs, pentru a vă concentra asupra cuvintelor dvs. cheie țintă ideale. Apoi scrieți conținutul dvs. pentru a ajuta oamenii să găsească informațiile pe care le caută cu adevărat. Cuvintele cheie țintă pot fi „ Gestionarea durabilă a deșeurilor ”, „Eliminarea în siguranță a deșeurilor” sau „Gestionarea durabilă a deșeurilor”.
-
De asemenea, includeți cuvinte cheie în etichetele de titlu, meta-descrieri și adrese URL scurte pentru a facilita motoarele de căutare să le găsească și să înțeleagă despre ce este conținutul dvs.
-
Asigurați-vă că aveți un îndemn la acțiune (CTA) la sfârșitul fiecărei piese de conținut care încurajează cititorii să ia măsuri. De exemplu, îndemnul dvs. la acțiune ar putea fi „Reciclați într-un mod ecologic ” sau „Apelați-ne pentru reciclare și eliminare”.
Dacă nu aveți timp sau resurse pentru a crea conținut grozav, luați în considerare angajarea unui expert care se poate ocupa de procesul în locul dvs.
2. Folosiți practici etice de construire a legăturilor.
Crearea de linkuri este o tehnică SEO veche de un deceniu, dar este încă relevantă astăzi. Ar trebui să fii atent, totuși, deoarece Google a penalizat site-urile web pentru spam sau link-uri de calitate scăzută în trecut.
Efectuat corect, acest lucru poate ajuta la îmbunătățirea clasamentului site-ului dvs.. Iată cum:
-
Folosiți un blog pentru invitați pentru a vă împărtăși conținutul lumii, pentru a crea backlink de calitate și pentru a vă îmbunătăți clasamentul în căutare.
-
Participați la interviuri, recenzii ale experților și podcasturi pentru a obține link-uri din surse autorizate și mass-media.
-
Dezvoltați o strategie de social media pentru a vă promova fiecare articol pe diverse canale. De asemenea, asigurați-vă că este ușor pentru oameni să vă distribuie conținutul de calitate pe rețelele sociale.
-
Monitorizați și reparați propriile link-uri defecte și pe cele ale concurenților dvs. pentru a le înlocui cu link-uri către resurse de pe site-ul dvs.
3. Optimizați toate imaginile.
Dacă doriți ca site-ul dvs. să se încarce rapid, este important să optimizați toate imaginile. Aceasta înseamnă să vă comprimați cât mai mult posibil imaginile fără a sacrifica calitatea. Pentru a face acest lucru, puteți utiliza un instrument precum TinyPNG. De asemenea, ar trebui să optimizați-vă imaginile folosind cuvinte cheie legate de contextul acelei imagini pentru a ajuta motoarele de căutare să vă înțeleagă mai bine conținutul.
4. Îmbunătățiți experiența utilizatorului.
Dacă doriți să vă clasați mai sus în SERP-uri, vă recomand optimizarea arhitecturii site-ului dvs., creșterea vitezei acestuia și îmbunătățirea securității site-ului dvs.
Iată câteva sfaturi suplimentare pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului vizitatorilor site-ului dvs.:
-
Asigurați-vă că paginile dvs. web se încarcă rapid. Puteți testa gratuit viteza de încărcare a paginii dvs. web atât pe desktop, cât și pe dispozitive mobile, cu instrumentul Google PageSpeed Insights. De asemenea, vă oferă sugestii pentru ca site-ul dvs. să fie mai rapid.
-
Creați un site web structurat, astfel încât vizitatorii să poată naviga cu ușurință și să găsească produsele și serviciile de care au nevoie.
-
Integrați un strat de socket securizat pentru a cripta toate datele trimise către și de la site-ul dvs. web.
-
Asigurați-vă că site-ul dvs. este optimizat pentru dispozitive mobile cu instrumentul de testare Google Mobile-Friendly. Acest instrument gratuit vă va ajuta, de asemenea, să găsiți modalități de îmbunătățire a capacității de răspuns a site-ului dvs.
-
Asigurați-vă că conținutul de pe fiecare pagină este interesant, captivant și relevant. Și actualizați-vă site-ul în mod regulat cu conținut nou.
5. Reutilizați-vă conținutul.
Trebuie să vă reutilizați conținutul pentru a vă optimiza site-ul pentru o serie de factori diferiți de clasare. Există mai multe moduri de a face acest lucru:
-
Creați o prezentare infografică sau diapozitive din postările de blog și postați-o pe site-ul dvs. web.
-
Creează un set de diapozitive din postările de blog și găzduiește-l pe Slideshare LinkedIn.
-
Transformă-ți postările de pe blog într-un podcast și găzduiește-le pe iTunes sau SoundCloud.
-
Creați un tutorial video din postările de pe blog și postați-l pe YouTube.
-
Scrieți o postare pentru oaspeți pentru un alt site web folosind idei de la una dintre vechile postări de blog.
-
Actualizați-vă vechile postări de blog cu informații, date, imagini și videoclipuri noi.
SEO va continua să fie o parte importantă a marketingului digital în 2022. Urmând sfaturile simple menționate mai sus, vă puteți asigura că site-ul dvs. are un loc ridicat.