- De ce aveți nevoie de un design de profil corect și frumos?
- Alegeți un pseudonim pentru contul dvs.
- Descrierea profilului: link, emoji și hashtag-uri
- Povestiri Instagram sau Repere ale poveștilor
- Erori de proiectare a profilului Instagram
De ce aveți nevoie de un design de profil corect și frumos?
Cel mai important lucru atunci când vă promovați dvs. sau afacerea dvs. pe Instagram este designul profilului. Vizitatorul care vă vizitează pagina realizează prima interacțiune. Și este foarte important să-l agățați în stadiul inițial. Depinde de decizia lui dacă va semna imediat, va gândi sau chiar va fugi imediat.
Iată principalii factori pentru evaluarea unui vizitator:
-
Îi pasă de tine (rudă, prieten, cunoștință)
-
El este interesat/util de conținutul tău.
-
Are nevoie de serviciul/produsul tău
-
Pentru el, pari o persoană plăcută, interesantă sau neplăcută (urășește vizitatorul).
Concluzie: Apariția contului este primul indiciu pentru vizitator. Trebuie să punem la punct designul astfel încât oaspetele să nu fugă de noi.
Alegeți o poreclă pentru cont
Totul depinde de tipul paginii dvs. - poate fi personală sau de afaceri.
Profil personal - Prenume, Nume. Dar, în acest caz, nu este întotdeauna posibil să găsiți o poreclă potrivită sau, mai degrabă, este aproape imposibil, deoarece aproape toate numele sunt deja luate.
Să presupunem că aveți un astfel de caz, vă recomandăm să utilizați [cuvânt cheie] în locul numelui sau prenumelui:
a) dacă pagina dvs. personală va fi pentru găsirea de noi clienți - atunci cuvântul cheie poate fi [manikur], [buhgalter], [urist] și etc.
b) dacă pagina nu este una, puteți utiliza [keywords] legate de hobby-ul și pasiunea dvs., data sau anul nașterii.
Pentru a selecta o poreclă, puteți folosi următoarele simboluri: liniuță [ - ], liniuță [ _ ] și punct [ . ]
Profil de companie - Pentru un profil de companie, lucrurile sunt mult mai simple. Practic este numele brandului tău. Dacă unul este ocupat, mulți folosesc site-ul. De exemplu, așa cum am făcut și noi @timand.md.
O altă opțiune este să utilizați geolocalizarea, de exemplu timand.moscow.
Folosirea unui cuvânt cheie în NIKA este de asemenea utilă, deoarece vă va ajuta să obțineți vizitatori suplimentari. Exemplu:
[Brand Rutek] + [KEYWORD] - rutek.okna.
[Brand Mebelet] + [KEYWORD] - mebelet.shkaf.
Nu folosi porecle lungi și complicate. Încercați să simplificați totul. Și cel mai important, evaluează NIK-ul în ceea ce privește memorarea vizuală (!)
Descrierea profilului: link, emoji și hashtag-uri
Descrierea profilului ar trebui să fie în limba majorității audienței dvs. Încercați să folosiți mai puține cuvinte în alte limbi, fiți mai aproape de publicul dvs.
În profil, indicați toate datele de încredere: e-mail, număr de telefon, adresa magazinului pentru vizitator.
Listați site-ul dvs. dacă aveți unul. Dacă nu, poți adăuga un link către profilul tău pe orice altă rețea socială.
Descrierea profilului are o limită de 180 de caractere, așa că vă recomandăm să folosiți emoticoane pentru scurtare, precum și pentru a oferi emoționalitate. De exemplu, cuvinte precum: telefon, e-mail, adresă, pot fi înlocuite liber cu emoticoane.
Acum despre ce să scrieți în descriere? Mai întâi, spuneți-ne ce faceți, ce produse vindeți. Plasează-ți oferta: oferă potențialilor viitori clienți o reducere. Oferiți informații utile specifice.
În descriere, poți să-ți faci publicitate a doua pagină @ pe Instagram. De exemplu, într-un cont personal, indicați compania dvs. sau marca dvs. preferată. Puteți include și hashtag-ul #.
Dacă doriți să utilizați un font terță parte, utilizați Sprezz Keyboard.
Povestiri Instagram sau Repere ale poveștilor
Repere sunt „Povești”, a căror durată de afișare este de 24 de ore. După expirarea acestei perioade, poveștile sunt transferate în arhivă și nu mai sunt disponibile pentru vizionare de către abonații dvs.
Cum să creați Povești evidențiate
Totul este simplu! Pentru a trimite „Povestea” dvs. la Evidențieri, faceți clic pe „Evidențiare” → „Adăugați la Repere” după postare.
Pentru Stories Highlights, puteți alege un titlu și puteți adăuga propria coperta (o puteți edita).
Cerințe pentru bannere în povești:
- Raport de aspect între 1:91 și 4:5.
- Rezoluție recomandată: 1080 x 1920, minimă: 600 x 1067
Ce să postați în Povești Repere?
În Stories Highlights, puteți plasa cataloage cu bunurile și serviciile dvs., informații despre livrare și plată în magazin, planurile dvs., intențiile, noutățile, promoțiile etc. Și, desigur, asigurați-vă că publicați recenziile clienților.
Puteți împărți poveștile în categorii. De exemplu, un titlu va fi apelat pentru un profil personal „Despre mine” sau „Natura”, celălalt „Pe mare”. Pentru un cont comercial „Livrare”, „Promoții”, „Recenzii”, etc.
Erori de proiectare a profilului Instagram
Acum să vorbim despre greșelile pe care le fac adesea utilizatorii rețelei de socializare Instagram.
- Descrieți cât mai simplu posibil ceea ce faceți sau firma dvs., fără definiții complicate.
- Scrieți text captivant cu o mini intrigă. Motivați vizitatorii încă de la prima vizită, să devină interesați de dvs.
- Nu uitați cine este publicul dvs..
- În postări încercați să utilizați - spațiu de culoare unic.
Ei bine, în concluzie, aș dori să spun: Contul Instagram este o reflectare a voastră, a ceea ce sunteți și a ce beneficii aduceți maselor. Pe lângă design, este important să nu uităm de conceptul întregului cont, conținut (texte), conținut informațional și mesaje. Creați și inspirați. Vă mulțumim că ați citit ghidul „Cum să faceți un profil Instagram în mod corect”, Timand.