Google a implementat o nouă actualizare de bază largă (Actualizare). Potrivit reprezentanților Google, principalele modificări vor afecta evaluarea conținutului. Site-urile cu conținut bun pe care motorul de căutare l-a ignorat anterior vor fi revizuite și promovate. Iată o notă tradusă de la Google:
Traducere
O modalitate de a înțelege cum funcționează actualizarea de bază este să vă imaginați că ați făcut o listă cu primele 100 de filme în 2015. Câțiva ani mai târziu, în 2019, veți actualiza lista. Acest lucru se va schimba în mod natural. Câteva filme noi și minunate care nu au existat până acum vor fi acum candidate pentru includere. De asemenea, puteți viziona câteva filme și vă dați seama că merită un loc mai sus pe listă decât înainte. Lista se va schimba, iar filmele care au fost anterior mai sus pe listă vor fi bune. Pur și simplu sunt filme mai bune care vin înaintea lor.
Odată cu actualizarea de bază, Google a actualizat puțin și interfața vizuală. Acum, adresa URL cu o favicon se află deasupra titlului, iar publicitatea contextuală este marcată cu o expresie neintruzivă Anunțuri.