Chisinau, bul. Mircea cel Batrin, 4/4
Coș 0
social-icon
social-icon
info@timand.md
068 663 222
Timand
Servicii
  • Dezvoltarea site-uri
    • Crearea site-ului
    • Crearea unui magazin online
    • Suport pentru site-ul web
  • Creșterea vânzărilor
    • Optimizarea SEO
    • Publicitate contextuală
    • Publicitatea targeting
    • Auditul SEO al site-ului
  • Imagine și loialitate
    • Promovare în rețelele sociale - SMM
    • Media, bannere publicitare
    • Managementul Reputației - SERM
  • Automatizare
    • Implementarea CRM
Portofoliu
Studii de caz
Preturi
Timand
  • Noutăți și promoții
  • Întrebare răspuns
  • Clienții noștri
  • Partenerii noștri
  • Lucreaza cu noi
Blog
Contacte
Dezvoltarea site-uri
  • Crearea site-ului
  • Crearea unui magazin online
  • Suport pentru site-ul web
Creșterea vânzărilor
  • Optimizarea SEO
  • Publicitate contextuală
  • Publicitatea targeting
  • Auditul SEO al site-ului
Imagine și loialitate
  • Promovare în rețelele sociale - SMM
  • Media, bannere publicitare
  • Managementul Reputației - SERM
Automatizare
  • Implementarea CRM
Inca
    Timand
    Servicii
    • Dezvoltarea site-uri
      • Crearea site-ului
      • Crearea unui magazin online
      • Suport pentru site-ul web
    • Creșterea vânzărilor
      • Optimizarea SEO
      • Publicitate contextuală
      • Publicitatea targeting
      • Auditul SEO al site-ului
    • Imagine și loialitate
      • Promovare în rețelele sociale - SMM
      • Media, bannere publicitare
      • Managementul Reputației - SERM
    • Automatizare
      • Implementarea CRM
    Portofoliu
    Studii de caz
    Preturi
    Timand
    • Noutăți și promoții
    • Întrebare răspuns
    • Clienții noștri
    • Partenerii noștri
    • Lucreaza cu noi
    Blog
    Contacte
    Dezvoltarea site-uri
    • Crearea site-ului
    • Crearea unui magazin online
    • Suport pentru site-ul web
    Creșterea vânzărilor
    • Optimizarea SEO
    • Publicitate contextuală
    • Publicitatea targeting
    • Auditul SEO al site-ului
    Imagine și loialitate
    • Promovare în rețelele sociale - SMM
    • Media, bannere publicitare
    • Managementul Reputației - SERM
    Automatizare
    • Implementarea CRM
    Inca
      0
      Timand
      0
      • Servicii
      • Portofoliu
      • Studii de caz
      • Preturi
        • Înapoi
        • Preturi
        • Dezvoltare site
        • Suport pentru site-uri web
        • Audituri SEO
        • Promovarea site-ului SEO
        • Publicitate contextuală
        • Promovarea pe rețele sociale SMM
        • Direcționare pe rețelele sociale
        • Managementul reputatiei
        • Implementarea CRM
      • Timand
        • Înapoi
        • Timand
        • Noutăți și promoții
        • Întrebare răspuns
        • Clienții noștri
        • Partenerii noștri
        • Lucreaza cu noi
      • Blog
      • Contacte
      • Dezvoltarea site-uri
        • Înapoi
        • Dezvoltarea site-uri
        • Crearea site-ului
        • Crearea unui magazin online
        • Suport pentru site-ul web
      • Creșterea vânzărilor
        • Înapoi
        • Creșterea vânzărilor
        • Optimizarea SEO
        • Publicitate contextuală
        • Publicitatea targeting
        • Auditul SEO al site-ului
      • Imagine și loialitate
        • Înapoi
        • Imagine și loialitate
        • Promovare în rețelele sociale - SMM
        • Media, bannere publicitare
        • Managementul Reputației - SERM
      • Automatizare
        • Înapoi
        • Automatizare
        • Implementarea CRM
      • Coș0
      • 068 663 222
      Păstrează legătura
      Chisinau, bul. Mircea cel Batrin, 4/4
      info@timand.md
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Principala
      • Blog
      • Factorul Google E-A-T. Care ar trebui să fie conținutul unui site YMYL?

      Factorul Google E-A-T. Care ar trebui să fie conținutul unui site YMYL?

      Categorii
      • SEO Marketing19
      • PPC Marketing3
      • SMM Marketing2
      • Content Marketing2
      • Crearea site-ului4
      • Intelectul artistic1
      • CRM1
      • Evaluări3
      • Moldova2
      Acest este interesant
      • Factori de clasare Google în 2024
        Factori de clasare Google în 2024
        1 August 2024
      • Studiu: 96% dintre site-uri ajung în primele 10 poziții pe Google dintr-un singur motiv
        Studiu: 96% dintre site-uri ajung în primele 10 poziții pe Google dintr-un singur motiv
        10 June 2024
      • Top 75 factori de clasare pentru Google și Yandex
        Top 75 factori de clasare pentru Google și Yandex
        14 March 2023
      • 32 factori de clasare din scurgerea codului Yandex
        32 factori de clasare din scurgerea codului Yandex
        1 February 2023
      • Local SEO - promovare locală
        Local SEO - promovare locală
        6 September 2022
      22.10.2020
      SEO Marketing Scris de: Timand Studio 327
      Factorul Google E-A-T. Care ar trebui să fie conținutul unui site YMYL?
      În primul rând, să ne uităm la ce sunt YMYL și E-A-T, pentru cei care nu sunt familiarizați cu acești termeni.
      În primul rând, să ne uităm la ce sunt YMYL și E-A-T, pentru cei care nu sunt familiarizați cu acești termeni.

      YMYL - site-uri (Banii tăi sau viața ta - Banii tăi sau viața ta) - acestea sunt site-uri care oferă informații care vă pot afecta viața, sănătatea sau banii.

      Dacă scrieți articole pe blog cu sfaturi pentru părinții copiilor mici, atunci acestea vor fi pagini YMYL.

      Dacă scrieți despre diagnosticarea bolilor după simptome, atunci va fi YMYL.

      Iată cum definește Google aceste pagini:

      Magazine online sau site-uri unde se efectuează tranzacții financiare. Acestea sunt pagini în care vizitatorii pot face cumpărături, pot schimba bani, plăti facturi și altele asemenea.

      Pagini cu informații financiare. Pagini care conțin sfaturi sau informații despre investiții, taxe, cumpărarea de case, plata pentru studiile liceale și universitare, cumpărarea de asigurări și altele asemenea.

      Pagini care conțin informații medicale. Pagini care conțin informații despre sănătate, medicamente, sănătate mintală, alimentație sănătoasă.

      Pagini care conțin informații juridice. Pagini care conțin informații despre adopția de copii, dobândirea cetățeniei, intentarea proceselor și altele asemenea.

      Articole informative, precum și pagini oficiale sau publice care conțin informații importante pentru a informa oamenii despre autoritățile locale, regionale, federale, poliție, procurori, instanțe. Legile. Servicii de notificare a dezastrelor. Principalele publicații de știri: despre politică, despre știință, afaceri.

      Alte pagini importante care conțin informații importante care pot afecta bunăstarea financiară și sănătatea oamenilor.

      E-A-T este o abreviere pentru cele trei reguli.

      E - Expertiză (Expertiză). Fie că autorul este expert în domeniul ales.

      A - Autoritate (Autoritate). Dacă autorul este o autoritate în domeniul ales.

      T - Trustworthiness (Credibilitate). Este articolul credibil?

      Dacă încercați să creșteți autoritatea site-ului în sine (de exemplu, prin link-uri de intrare), dar nu acordați suficientă atenție acestor trei reguli, atunci Google vă poate marca site-ul ca fiind de calitate scăzută, iar site-ul dvs. va cădea din top. .

      Se crede că lipsa E-A-T a provocat căderea multor site-uri YMYL în august 2018, când Google a lansat faimoasa actualizare „medicală”.

      Factor E-AT în statisticile de clasare Google Factor E-AT în statisticile de clasare Google

      Dacă lucrați în subiecte YMYL, cum ar fi medicina și finanțele, atunci trebuie neapărat să vă mențineți conținutul la zi.

      Continuați cu sfaturi financiare, consiliere juridică, ajutor fiscal și multe altele. trebuie plasat pe surse de încredere și actualizat în mod regulat.

      Sfaturile sau informațiile medicale cu un E-A-T ridicat trebuie scrise sau redactate într-un stil profesional și editate, revizuite și actualizate în mod regulat.

      De ce avem nevoie de E-A-T, sensul aspectului său?

      Un studiu din 2017 realizat de Eli Schwartz a constatat că 77% dintre americani au folosit internetul pentru a diagnostica simptomele medicale. Mai mult, mulți atribuie cel mai mare focar de rujeolă din Statele Unite în ultimii 25 de ani faptului că oamenii au folosit informații greșite găsite pe net.

      Astfel, E-A-T ar trebui considerat ca fiind principalul criteriu Google pentru analizarea fiabilității conținutului, precum și a persoanelor care îl publică, menit să prevină răspândirea dezinformarii.

      Ieșire

      Dacă site-ul dvs. aparține subiectului site-urilor YMYL. Trebuie să respectați următoarele reguli.
      1. Conținutul categoriei YMYL trebuie să fie rezonabil, imparțial, revizuit cu atenție.
      2. Includeți în conținutul dvs. citări și fapte din surse de încredere.
      3. Numai biografia autorului nu este suficientă, în mod ideal, autorii ar trebui să fie experți adevărați (pe subiecte YMYL).
      4. Evitați linkurile afiliate sau expresiile „vindeți” în conținutul YMYL.
      5. Respectați politica editorială și divulgați informații publicitare.

      Поделиться
      Înapoi la listă
      Timand Studio
      Noutăți și promoții
      Parteneri
      Lucreaza cu noi
      Întrebare răspuns
      Dezvoltarea web
      Crearea website-ului
      Dezvoltare magazin online
      Întreținerea site-ului
      Automatizare
      Implementarea CRM
      Creșterea vânzărilor
      Promovarea site-ului SEO
      Publicitate contextuală
      Direcționarea pe rețelele sociale
      social-icon Timand.Trend

      Canalul Telegram din Moldova pentru marketing pe internet.

      Abonare 😉

      Agenția Digitală Timand
      Timand Studio SRL
      MD-2044, or. Chisinau,
      bul. Mircea cel Batrin, 4/4
      068 663 222
      info@timand.md
      © 2019 - 2025, Timand Studio.
      Confidențialitate
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      0