Chisinau, bul. Mircea cel Batrin, 4/4
Coș 0
social-icon
social-icon
info@timand.md
068 663 222
Timand
Servicii
  • Dezvoltarea site-uri
    • Crearea site-ului
    • Crearea unui magazin online
    • Suport pentru site-ul web
  • Creșterea vânzărilor
    • Optimizarea SEO
    • Publicitate contextuală
    • Publicitatea targeting
    • Auditul SEO al site-ului
  • Imagine și loialitate
    • Promovare în rețelele sociale - SMM
    • Media, bannere publicitare
    • Managementul Reputației - SERM
  • Automatizare
    • Implementarea CRM
Portofoliu
Studii de caz
Preturi
Timand
  • Noutăți și promoții
  • Întrebare răspuns
  • Clienții noștri
  • Partenerii noștri
  • Lucreaza cu noi
Blog
Contacte
Dezvoltarea site-uri
  • Crearea site-ului
  • Crearea unui magazin online
  • Suport pentru site-ul web
Creșterea vânzărilor
  • Optimizarea SEO
  • Publicitate contextuală
  • Publicitatea targeting
  • Auditul SEO al site-ului
Imagine și loialitate
  • Promovare în rețelele sociale - SMM
  • Media, bannere publicitare
  • Managementul Reputației - SERM
Automatizare
  • Implementarea CRM
Inca
    Timand
    Servicii
    • Dezvoltarea site-uri
      • Crearea site-ului
      • Crearea unui magazin online
      • Suport pentru site-ul web
    • Creșterea vânzărilor
      • Optimizarea SEO
      • Publicitate contextuală
      • Publicitatea targeting
      • Auditul SEO al site-ului
    • Imagine și loialitate
      • Promovare în rețelele sociale - SMM
      • Media, bannere publicitare
      • Managementul Reputației - SERM
    • Automatizare
      • Implementarea CRM
    Portofoliu
    Studii de caz
    Preturi
    Timand
    • Noutăți și promoții
    • Întrebare răspuns
    • Clienții noștri
    • Partenerii noștri
    • Lucreaza cu noi
    Blog
    Contacte
    Dezvoltarea site-uri
    • Crearea site-ului
    • Crearea unui magazin online
    • Suport pentru site-ul web
    Creșterea vânzărilor
    • Optimizarea SEO
    • Publicitate contextuală
    • Publicitatea targeting
    • Auditul SEO al site-ului
    Imagine și loialitate
    • Promovare în rețelele sociale - SMM
    • Media, bannere publicitare
    • Managementul Reputației - SERM
    Automatizare
    • Implementarea CRM
    Inca
      0
      Timand
      0
      • Servicii
      • Portofoliu
      • Studii de caz
      • Preturi
        • Înapoi
        • Preturi
        • Dezvoltare site
        • Suport pentru site-uri web
        • Audituri SEO
        • Promovarea site-ului SEO
        • Publicitate contextuală
        • Promovarea pe rețele sociale SMM
        • Direcționare pe rețelele sociale
        • Managementul reputatiei
        • Implementarea CRM
      • Timand
        • Înapoi
        • Timand
        • Noutăți și promoții
        • Întrebare răspuns
        • Clienții noștri
        • Partenerii noștri
        • Lucreaza cu noi
      • Blog
      • Contacte
      • Dezvoltarea site-uri
        • Înapoi
        • Dezvoltarea site-uri
        • Crearea site-ului
        • Crearea unui magazin online
        • Suport pentru site-ul web
      • Creșterea vânzărilor
        • Înapoi
        • Creșterea vânzărilor
        • Optimizarea SEO
        • Publicitate contextuală
        • Publicitatea targeting
        • Auditul SEO al site-ului
      • Imagine și loialitate
        • Înapoi
        • Imagine și loialitate
        • Promovare în rețelele sociale - SMM
        • Media, bannere publicitare
        • Managementul Reputației - SERM
      • Automatizare
        • Înapoi
        • Automatizare
        • Implementarea CRM
      • Coș0
      • 068 663 222
      Păstrează legătura
      Chisinau, bul. Mircea cel Batrin, 4/4
      info@timand.md
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Principala
      • Blog
      • Ce este SEO?

      Ce este SEO?

      Categorii
      • SEO Marketing19
      • PPC Marketing3
      • SMM Marketing2
      • Content Marketing2
      • Crearea site-ului4
      • Intelectul artistic1
      • CRM1
      • Evaluări3
      • Moldova2
      Acest este interesant
      • Factori de clasare Google în 2024
        Factori de clasare Google în 2024
        1 August 2024
      • Studiu: 96% dintre site-uri ajung în primele 10 poziții pe Google dintr-un singur motiv
        Studiu: 96% dintre site-uri ajung în primele 10 poziții pe Google dintr-un singur motiv
        10 June 2024
      • Top 75 factori de clasare pentru Google și Yandex
        Top 75 factori de clasare pentru Google și Yandex
        14 March 2023
      • 32 factori de clasare din scurgerea codului Yandex
        32 factori de clasare din scurgerea codului Yandex
        1 February 2023
      • Local SEO - promovare locală
        Local SEO - promovare locală
        6 September 2022
      17.06.2020
      SEO Marketing Scris de: Timand Studio 423
      Ce este SEO?
      SEO este un acronim pentru Search Engine Optimization (Search Engine Optimization) – una dintre cele mai importante și bine consacrate metode în marketingul pe Internet.

      Termenul rezumă numeroasele măsuri și strategii menite să influențeze în mod pozitiv relevanța unui site pentru motoarele de căutare precum Google. O strategie SEO bine gândită vă permite să obțineți un clasament mai bun al interogărilor de căutare, ceea ce duce la mai mult trafic și perspective de conversie mai bune pentru clienți pe termen lung.

      A ajunge în primele 10 poziții în termenii de căutare Google nu este un produs întâmplător. Algoritmul Google, precum și orice alt motor de căutare precum Yahoo, Bing sau Yandex, evaluează relevanța tuturor site-urilor de internet indexate din lume în funcție de interogarea de căutare. Prima pagină afișează cele mai relevante rezultate măsurate printr-o abundență de criterii. Optimizarea pentru motoarele de căutare își propune să creeze un site web în conformitate cu aceste criterii și să îmbunătățească clasamentele într-un mod durabil.

      Diferențe între SEO și SEA

      Motorul de căutare oferă de obicei utilizatorului două tipuri de rezultate după introducerea unei interogări: în primul rând, rezultate organice ale căutării și, în al doilea rând, anunțuri care se potrivesc cu termenul de căutare. Pentru publicitate, agentul de publicitate trebuie să plătească Google - există un preț pentru fiecare clic, determinat cu ajutorul mecanismului de licitație.

      Diferențe între SEO și SEA

      Pentru rezultatele căutării organice, algoritmul Google oferă paginile web pe care le consideră cele mai bune pentru termenul de căutare introdus și le afișează ca rezultat al căutării. Operatorul site-ului nu trebuie să plătească nimic către Google pentru asta.

      De ce este important SEO?

      Motoarele de căutare, și în special Google, sunt poarta de acces către Internet. Mulți utilizatori au setat Google ca pagină de pornire a browserului lor și aproape toate sesiunile online încep cu o interogare de căutare. Pentru operatorii de site-uri web, asta înseamnă că chiar și cel mai bun site cu cel mai util conținut renunță la potențial dacă Google nu îl găsește. Iar pentru furnizorii comerciali, succesul afacerii depinde în mod critic de plasarea în rezultatele căutării organice - cu cât sunt mai departe, cu atât mai bine, dar cu siguranță pe prima pagină.

      Diferitele domenii ale SEO

      SEO (optimizare pentru motoarele de căutare) poate fi împărțit în următoarele domenii:

      • Cuvinte cheie: este vorba despre definirea termenilor cheie principali (cuvinte cheie) pentru care pagina web ar trebui apoi să fie optimizată.
      • SEO tehnic: se referă la toate măsurile care asigură că algoritmul Google poate citi și înțelege conținutul paginii.
      • Onpage SEO: se referă la componentele implementate direct pe pagină. De exemplu, metainformații semnificative, linkurile interne și îmbogățirea paginii cu conținut multimedia (video) oferă o poziție mai bună.
      • SEO mobil: tot mai multe persoane accesează web-ul folosind dispozitive mobile, cum ar fi smartphone-urile. Prin urmare, este important ca site-ul web să fie optimizat pentru o vizualizare mobilă.
      • Conținut editorial: algoritmul Google este întotdeauna mai bun pentru a determina dacă o pagină oferă conținut util utilizatorului. De aceea, conținutul de calitate este o necesitate.
      • Offpage SEO: este vorba în primul rând despre link-uri externe. Numărul și calitatea paginilor terță parte pot afecta clasamentele organice.
      • SEO Căutare vocală: tot mai mulți utilizatori își fac căutările folosind limba. Căutarea vocală modifică comportamentul de căutare și face noi cerințe pe pagina web. Voice Search SEO se concentrează pe conținut și optimizarea tehnică pentru căutarea vocală.

      Diferite zone SEO

      KPI-uri SEO importante

      KPI înseamnă Key Performance Indicator - o măsură a performanței. KPI-urile pot fi folosite pentru a măsura succesul măsurilor SEO. Aceștia sunt principalii indicatori:

      • Rata de clic (CTR);
      • Clasarea cuvintelor cheie;
      • Viteza de încărcare;
      • Motorul de căutare;
      • Rate de respingere;
      • Timpul petrecut pe pagină.

      Indicatorul cheie de performanță SEO KPI

      A fost interesant? Abonați-vă la rețelele noastre sociale. Citiți informațiile despre promovarea site-ului, fiți mereu informat.


      Поделиться
      Înapoi la listă
      Timand Studio
      Noutăți și promoții
      Parteneri
      Lucreaza cu noi
      Întrebare răspuns
      Dezvoltarea web
      Crearea website-ului
      Dezvoltare magazin online
      Întreținerea site-ului
      Automatizare
      Implementarea CRM
      Creșterea vânzărilor
      Promovarea site-ului SEO
      Publicitate contextuală
      Direcționarea pe rețelele sociale
      social-icon Timand.Trend

      Canalul Telegram din Moldova pentru marketing pe internet.

      Abonare 😉

      Agenția Digitală Timand
      Timand Studio SRL
      MD-2044, or. Chisinau,
      bul. Mircea cel Batrin, 4/4
      068 663 222
      info@timand.md
      © 2019 - 2025, Timand Studio.
      Confidențialitate
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      0