O caracteristică distinctivă a prezentării a fost că toate actualizările prezentate vor fi disponibile începând de astăzi.
Actualizarea anuală a Bitrix24 s-a dovedit a fi în mod tradițional la scară largă, iar noi opțiuni vor ajuta la ca munca să fie și mai confortabilă.
Prezentarea Bitrix24.Berlin. Principalul lucru în 8 minute
Și așa, Bitrix24.Berlin este:
- 3 produse noi;
- 5 blocuri actualizate;
- Instrumentele moderne de colaborare sunt o necesitate pentru companiile care folosesc sistemul.
Bitrix24.Document
Vă permite să creați și să încărcați documente text, tabele și prezentări în sistem. Acum acesta este un editor cu drepturi depline, de unde puteți ajunge la link, în care puteți vedea toate editările, salvarea automată pentru orice acțiune a oricărui membru al echipei.
Mese care sunt acum un produs funcțional. Aici puteți edita date, schimba valori, adăuga formule, încorpora diagrame, schimba culorile diagramelor și personaliza pentru un anumit scop.
Al treilea element este Prezentarea. Previzualizarea prezentării, precum și munca în comun asupra acesteia, este permisă prin acces public și este posibilă chiar și cu cei care nu au Bitrix24.
Puteți ajunge la prezentare prin sarcină doar făcând clic pe document. În timpul interacțiunii cu prezentarea, toți angajații sunt fix.
Apeluri video
Apelurile video pot găzdui acum până la 48 de persoane în timpul unui singur apel.
Apelurile video sunt adaptate pentru aplicațiile mobile și facilitează conectarea la discuție prin intermediul unui dispozitiv mobil.
Instrumentul de integrare din cadrul întregului Bitrix 24 vă permite cu ușurință să aduni toți participanții la sarcină pentru conferință cu un singur clic.
Calendare - Dezvoltare
Schimbare: apariția în timp real și eliminarea evenimentelor reale, vizibilitatea ocupației angajaților, partajarea programelor și programarea întâlnirilor, sincronizarea calendarului cu un dispozitiv mobil.
Pentru Android - opțiunea de a scana un cod QR
Mail - lucrați cu dosare, informații și o mulțime de lucruri pentru o comunicare ușoară între angajați. Din scrisoare, acum puteți atribui o sarcină sau puteți crea un mesaj. Aplicațiile desktop pentru Mac și Windows sunt gata de utilizare chiar din aplicație, iar messengerul pentru acestea a fost îmbunătățit semnificativ.
Sarcini și proiecte
Sarcini actualizate semnificativ, starea sarcinii, lucru cu șiruri. Proiecte 2.0 afișează acum o listă de proiecte care suferă modificări în timp real. Filtrele vă permit să faceți selecție convenabilă, atașare, să efectuați diverse lucrări în cadrul proiectului, să creați coloane kanban și să vă deplasați de-a lungul acestora.
Umplerea fundalului în interiorul Bitrix24 a fost plăcută și a devenit populară printre utilizatori, fără a le distrage atenția de la sarcinile lor. Lucrul cu lista de sarcini din cadrul proiectului a devenit mai convenabil datorită individualității sarcinilor.
Sarcinile reale se ridică automat la vârf, Gantt în proiecte este mai convenabil pentru clienții străini.
CRM
Una dintre actualizările majore a fost CRM-plata. A existat un buton pentru a accepta plata: formați plata, creați și selectați produse. Puteți alege o metodă de livrare convenabilă, linkul de plată vine prin SMS. Aceasta este o metodă de plată foarte convenabilă și în timp real. Toate informațiile despre aceasta pot fi văzute și controlate în sistem. Conectarea plății este deja posibilă și în 1 zi. SMS-urile sunt deja conectate, la fel ca Apple Pay, Google Pay și alte case de marcat. SMS-urile sunt gratuite, dar promoția va dura până la sfârșitul verii.
Plată CRM prin WhatsApp
Dacă există această aplicație, atunci mesajul este trimis prin programul WhatsApp, dacă nu, atunci într-un alt mod optim. De asemenea, puteți continua să comunicați cu clientul până la vânzare.
Livrare CRM
De asemenea, conectat în 1 zi. În noile oferte comerciale, cardul se deschide într-un glisor, vă permite să creați câmpuri, un catalog de produse, scripturi de automatizare pe roboți și declanșatoare. Propunerile se bazează pe Smart Processes - un cuvânt nou în automatizarea sistemului. Secțiunea Procese inteligente poate fi, de asemenea, legată de alte elemente.
Configurarea este foarte ușoară: puteți vedea proprietăți, liere, directoare, date, precum și carduri pe care le puteți crea și muta.
Oferte și registru de contracte
Poate fi adăugat ca proprietate suplimentară, este posibilă o înțelegere cu un anumit contract. Permite automatizarea de către roboți și declanșatoare fără programare.
Integrare cu 1C
Dintre cele 5 aplicații, una va fi acum relevantă: „1C: BackOffice 2.0” De asemenea, catalogul de produse, variațiile între plăți și magazinele online au fost îmbunătățite semnificativ. 4 noi scenarii de lucru cu cataloage, un produs cu poze, un formular de plata.
Marketing CRM
Vă permite să creați un public pentru publicitate, să selectați sau să creați un segment.
Posibilitatea de a vedea reclame în interiorul Instagram cu un link către site fără a părăsi Instagram. S-au adăugat rapoarte analitice privind apelurile.
Analiza CRM - analitica apelurilor - a devenit un bloc separat
Site-uri
Bitrix24.Site-urile sunt capabile să aterizeze și să analizeze traficul, să obțină o ofertă de vânzare. 525.000 de site-uri web sau pagini de destinație au fost deja create,
șabloanele sunt acum traduse, superblocul acceptă aspectul adaptiv.
Magazin online
Acum poți crea un magazin online în 120 de secunde!
Produsele care sunt deja în sistemul Bitrix24 ajută la umplerea cu ușurință a unui magazin online. După creare, puteți vizualiza site-ul prin ochii clientului și puteți plasa o comandă folosind un cod QR.
Tranzacțiile sunt procesate conform scenariilor deja configurate în CRM, iar vânzarea printr-un link pe Instagram a devenit o noutate.
Toate acestea, precum și multe alte noutăți, sunt deja disponibile în Portalurile dumneavoastră. Vedeți singur și dacă nu îl găsiți sau aveți nevoie de ajutor, scrieți-ne, vă vom ajuta să vă dați seama.
Implementați Bitrix24 în afacerea dvs. folosind serviciul nostru de implementare CRM.