Potrivit statisticilor realizate de experții Yandex, 46% dintre toți utilizatorii folosesc dispozitive mobile pentru a accesa internetul. Dintre aceștia, 50% au internet slab. Paginile Turbo sunt concepute special pentru accesul rapid al utilizatorilor la site-ul dvs. și o reducere generală a ratei de respingere. Toate paginile turbo sunt marcate cu o pictogramă rachetă.
Care sunt beneficiile implementării paginilor turbo?
- Utilizatorii fac clic pe rachete mai mult, deoarece înțeleg că aceste pagini se deschid mult mai repede decât altele.
- Introducerea tuturor statisticilor disponibile, și anume Metrica, GA, MediaScope, Liveinternet, Rambler, Mail.
- Unitățile de anunțuri se încarcă mai rapid pe paginile Turbo
- YAN, vânzare directă și rețele publicitare terță parte prin ADFOX
- Economii de trafic
- Reducerea saltului vizitatorilor
Cum să implementați site-ul dvs.?
Conectarea paginilor Turbo la site-ul dvs. este foarte simplă. Mai întâi, găsiți pagini Turbo în Webmaster: 1. Adăugarea fluxului dvs. RSS. Dacă nu există, iată cerințele tehnice necesare pentru ao crea. 2. Precizați logo-uri, contoare, publicitate Pentru cei care folosesc CMS Wordpress, există deja o soluție gata făcută. În fila - Pluginuri, căutați în căutare - Yandex.News Feed de Teplitsa.Video
Ce nu se poate face pe paginile turbo?
În prezent, este imposibil să folosiți pagini turbo pentru magazinele online, dar acesta este un fenomen temporar, asigură dezvoltatorii Yandex. Implementat în viitorul apropiat.Fapte interesante
Dacă nu utilizați pagini turbo, ci vă limitați la versiunea adaptativă pentru mobil, va ține cont Yandex de acest lucru la clasare? - Nu. Yandex nu impune utilizarea paginilor turbo. Dacă aveți pregătită o versiune responsive de înaltă calitate, nu este necesar să utilizați pagini turbo. Care este rata de accesare cu crawlere și actualizare RSS? - Yandex ocolește paginile RSS turbo într-o oră. Este posibil să utilizați propria versiune adaptivă a site-ului împreună cu paginile turbo Yandex? - Da, desigur, una nu interferează cu cealaltă.Care sunt planurile viitoare ale Yandex pentru paginile Turbo?
T4 2017- Tabele, liste, citate.
- Galerie de imagini și fotografii.
- Afișează comentariile.
- Încorporați conținut de pe YouTube, Vimeo, Instagram, Twitter.
- Bandă „Nesfârșită” (bloc „Poate fi interesat”).
- Navigarea pe site.
- Butonul de distribuire.
- Spaturi publicitare suplimentare.
- Analitice avansate.
- Viteza de redare a anunțurilor.
- API pentru publicarea conținutului.
- Plasarea automată a unităților de anunțuri în conținut, ceea ce va îmbunătăți generarea de bani.
- Formulare și butoane.
- Plăți.
- Experimente A/B.
- Personalizări.
- Autorizări.
- Personalizări de proiectare.
- Compatibilitate pentru conținutul specific geografic.