La prima vedere, acest lucru nu provoacă dificultăți, totuși, în practică, totul este complet diferit. La urma urmei, nu este suficient doar să plasați un număr mare de link-uri din resurse terțe pe site-ul dvs., deoarece succesul promovării depinde în mare măsură de cât de bine sunt alese cuvintele cheie.
Interogări de înaltă sau de joasă frecvență
La compilarea nucleului semantic, cineva poate fi ghidat de două principii principale: promovarea prin cele mai populare interogări, care, la rândul lor, sunt cele mai competitive, sau promovarea prin frecvență joasă b> cuvinte cheie.
Și așa cum arată practica, majoritatea începătorilor nu țin cont de aceste nuanțe, ci vin cu cheile cele mai potrivite în opinia lor, ceea ce pune în pericol succesul întregii promoții.
Astăzi, în rețea există multe resurse plătite care vă permit să analizați resursa promovată și să selectați cheile care sunt cele mai potrivite pentru optimizare. Cu toate acestea, dacă bugetul este limitat, atunci această metodă de compilare a unui nucleu semantic dispare imediat.
Dacă nu aveți timp să selectați singur cuvintele cheie, atunci puteți contacta specialiștii în seo-optimization.
Alternativ, puteți utiliza instrumentele gratuite oferite de dezvoltatorii motoarelor de căutare înșiși. În Google - Selectați cuvinte cheie din serviciul AdWords. În Yandex Wordstat. Acestea se află în panoul dezvoltatorilor web și vă permit să analizați solicitările utilizatorilor cel mai frecvent utilizate pe o anumită perioadă de timp și, pe baza statisticilor obținute, să selectați cheile corespunzătoare.
Această abordare nu numai că va economisi pe optimizarea SEO, ci va crea și cea mai eficientă strategie pentru a aduce site-ul în primele rezultate ale motoarelor de căutare. În același timp, poți analiza ce chei folosesc alte site-uri similare și să le folosești pentru site-ul tău.