
Se dovedește că 49% din toate clicurile din Google PS nu sunt pe primul loc în rezultatele căutării, ci, așa cum îi spun eu, în „zero” 0️⃣. Aceasta înseamnă că jumătate din solicitările introduse fie i-au mulțumit pe utilizatori cu răspunsul, fie cererea a fost făcută eronat, incorect, nu corespundea rezultatelor dorite.
Amintindu-mi acțiunile, înțeleg că eu însumi sunt adesea printre cei 49%. De exemplu, încă nu îmi amintesc adăugarea la link - deschideți într-o fereastră nouă.

Îmi este mai ușor să fac rapid o solicitare - Conectați-vă la o fereastră nouă și obțineți răspunsul meu. Și nu este singura dată când îmi găsesc răspunsul chiar în SERP?.
Ce este Google Featured Snippets?
Fragmente Google recomandate este un articol Google Featured Snippets care apare periodic deasupra rezultatelor căutării organice. Nu există un algoritm clar pentru a intra în Google răspunsuri rapide, dar există recomandări, prin urmare, crește șansa de a intra în bloc cu răspunsuri Google cu 80%.Fragmente recomandate Google este împărțit în trei tipuri legate de text:
Definiție

Lista

Tabel

Recomandări despre cum să fii prezentat în Google Featured Snippets?
Pentru a aplica blocarea cu răspunsuri Google pe site cât mai mult și la maximum ?️, trebuie să faceți următoarele:1. Pagina trebuie să fie prezentă pe prima pagină a ediției. 2. Analizăm pagina site-ului. Încercăm să identificăm în conținut pentru ce cuvânt cheie îl putem arăta în blocul cu răspunsuri Google.
- Ierarhia corectă a titlurilor h1, h2, h3. Anteturile ar trebui să aibă dimensiuni diferite. Titlurile nu trebuie să se termine cu puncte.
- Structurarea conținutului. Paragrafele, listele și tabelele ar trebui să fie intitulate.
- Optimizați textul, adăugați o etichetă ALT imaginilor.
- Prezența unei interogări cheie în Titlu și în H2, H3.
- Lista sau tabel (dacă dorim să afișăm ca Listă sau Tabel).
- Folosiți cuvinte cheie în titlu, cu accent pe întrebări: unde, cum, când, unde, de unde, de ce, de ce, cui, ce, cui, cui și alte întrebări din limba rusă. Și nu contează unde să folosești la începutul sau la sfârșitul titlului. (opțional, dar mai ușor)
- Aveți un răspuns detaliat la întrebare.
2. Analiza cererii în emiterea Google. Dacă o astfel de cerere există sau nu. Dacă da, vă rugăm să extindeți acest răspuns la întrebare.
Prea lene să citesc, dar vreau să știu despre blocarea cu răspunsuri Google
Glumă pe subiect
