Chisinau, bul. Mircea cel Batrin, 4/4
Coș 0
social-icon
social-icon
info@timand.md
068 663 222
Timand
Servicii
  • Dezvoltarea site-uri
    • Crearea site-ului
    • Crearea unui magazin online
    • Suport pentru site-ul web
  • Creșterea vânzărilor
    • Optimizarea SEO
    • Publicitate contextuală
    • Publicitatea targeting
    • Auditul SEO al site-ului
  • Imagine și loialitate
    • Promovare în rețelele sociale - SMM
    • Media, bannere publicitare
    • Managementul Reputației - SERM
  • Automatizare
    • Implementarea CRM
Portofoliu
Studii de caz
Preturi
Timand
  • Noutăți și promoții
  • Întrebare răspuns
  • Clienții noștri
  • Partenerii noștri
  • Lucreaza cu noi
Blog
Contacte
Inca
    Timand
    Servicii
    • Dezvoltarea site-uri
      • Crearea site-ului
      • Crearea unui magazin online
      • Suport pentru site-ul web
    • Creșterea vânzărilor
      • Optimizarea SEO
      • Publicitate contextuală
      • Publicitatea targeting
      • Auditul SEO al site-ului
    • Imagine și loialitate
      • Promovare în rețelele sociale - SMM
      • Media, bannere publicitare
      • Managementul Reputației - SERM
    • Automatizare
      • Implementarea CRM
    Portofoliu
    Studii de caz
    Preturi
    Timand
    • Noutăți și promoții
    • Întrebare răspuns
    • Clienții noștri
    • Partenerii noștri
    • Lucreaza cu noi
    Blog
    Contacte
    Inca
      0
      Timand
      0
      • Servicii
        • Înapoi
        • Servicii
        • Dezvoltarea site-uri
          • Înapoi
          • Dezvoltarea site-uri
          • Crearea site-ului
          • Crearea unui magazin online
          • Suport pentru site-ul web
        • Creșterea vânzărilor
          • Înapoi
          • Creșterea vânzărilor
          • Optimizarea SEO
          • Publicitate contextuală
          • Publicitatea targeting
          • Auditul SEO al site-ului
        • Imagine și loialitate
          • Înapoi
          • Imagine și loialitate
          • Promovare în rețelele sociale - SMM
          • Media, bannere publicitare
          • Managementul Reputației - SERM
        • Automatizare
          • Înapoi
          • Automatizare
          • Implementarea CRM
      • Portofoliu
      • Studii de caz
      • Preturi
      • Timand
        • Înapoi
        • Timand
        • Noutăți și promoții
        • Întrebare răspuns
        • Clienții noștri
        • Partenerii noștri
        • Lucreaza cu noi
      • Blog
      • Contacte
      • Coș0
      • 068 663 222
      Păstrează legătura
      Chisinau, bul. Mircea cel Batrin, 4/4
      info@timand.md
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Principala
      • Blog
      • Cum pot fi prezentat în Fragmentele recomandate de la Google?

      Cum pot fi prezentat în Fragmentele recomandate de la Google?

      Categorii
      • SEO Marketing19
      • PPC Marketing3
      • SMM Marketing2
      • Content Marketing2
      • Crearea site-ului4
      • Intelectul artistic1
      • CRM1
      • Evaluări3
      • Moldova2
      Acest este interesant
      • Factori de clasare Google în 2024
        Factori de clasare Google în 2024
        1 August 2024
      • Studiu: 96% dintre site-uri ajung în primele 10 poziții pe Google dintr-un singur motiv
        Studiu: 96% dintre site-uri ajung în primele 10 poziții pe Google dintr-un singur motiv
        10 June 2024
      • Top 75 factori de clasare pentru Google și Yandex
        Top 75 factori de clasare pentru Google și Yandex
        14 March 2023
      • 32 factori de clasare din scurgerea codului Yandex
        32 factori de clasare din scurgerea codului Yandex
        1 February 2023
      • Local SEO - promovare locală
        Local SEO - promovare locală
        6 September 2022
      30.06.2020
      SEO Marketing Scris de: Timand Studio 363
      Cum pot fi prezentat în Fragmentele recomandate de la Google?
      Cu toții trebuie să luptăm pentru blocarea răspunsurilor în Fragmentele recomandate de la Google. Vei întreba de ce? Vom răspunde.
      Cu toții trebuie să luptăm pentru blocarea răspunsurilor în Fragmentele recomandate de la Google. Vei întreba de ce? Vom răspunde. Mai precis, Jumpshot, o firmă de analiză, a răspuns în locul nostru, furnizând o analiză a datelor clic-through în SERP.

      unde fac clic utilizatorii după căutarea pe google 2019

      Se dovedește că 49% din toate clicurile din Google PS nu sunt pe primul loc în rezultatele căutării, ci, așa cum îi spun eu, în „zero” 0️⃣. Aceasta înseamnă că jumătate din solicitările introduse fie i-au mulțumit pe utilizatori cu răspunsul, fie cererea a fost făcută eronat, incorect, nu corespundea rezultatelor dorite.

      Amintindu-mi acțiunile, înțeleg că eu însumi sunt adesea printre cei 49%. De exemplu, încă nu îmi amintesc adăugarea la link - deschideți într-o fereastră nouă.

      Cum ajung să apar în Google Featured Snippets?

      Îmi este mai ușor să fac rapid o solicitare - Conectați-vă la o fereastră nouă și obțineți răspunsul meu. Și nu este singura dată când îmi găsesc răspunsul chiar în SERP?.

      Ce este Google Featured Snippets?

      Fragmente Google recomandate este un articol Google Featured Snippets care apare periodic deasupra rezultatelor căutării organice. Nu există un algoritm clar pentru a intra în Google răspunsuri rapide, dar există recomandări, prin urmare, crește șansa de a intra în bloc cu răspunsuri Google cu 80%.

      Fragmente recomandate Google este împărțit în trei tipuri legate de text:

      Definiție

      Featured Snippets Google Definition

      Lista

      Lista Google cu fragmente recomandate

      Tabel

      Featured Snippets Google Table

      Recomandări despre cum să fii prezentat în Google Featured Snippets?

      Pentru a aplica blocarea cu răspunsuri Google pe site cât mai mult și la maximum ?️, trebuie să faceți următoarele:

      1. Pagina trebuie să fie prezentă pe prima pagină a ediției. 2. Analizăm pagina site-ului. Încercăm să identificăm în conținut pentru ce cuvânt cheie îl putem arăta în blocul cu răspunsuri Google.
      • Ierarhia corectă a titlurilor h1, h2, h3. Anteturile ar trebui să aibă dimensiuni diferite. Titlurile nu trebuie să se termine cu puncte.
      • Structurarea conținutului. Paragrafele, listele și tabelele ar trebui să fie intitulate.
      • Optimizați textul, adăugați o etichetă ALT imaginilor.
      • Prezența unei interogări cheie în Titlu și în H2, H3.
      • Lista sau tabel (dacă dorim să afișăm ca Listă sau Tabel).
      • Folosiți cuvinte cheie în titlu, cu accent pe întrebări: unde, cum, când, unde, de unde, de ce, de ce, cui, ce, cui, cui și alte întrebări din limba rusă. Și nu contează unde să folosești la începutul sau la sfârșitul titlului. (opțional, dar mai ușor)
      • Aveți un răspuns detaliat la întrebare.
      2. După alegerea unei fraze cheie, o analizăm în Wordstat, stabilim frecvența ?. Corectăm dacă este necesar.

      2. Analiza cererii în emiterea Google. Dacă o astfel de cerere există sau nu. Dacă da, vă rugăm să extindeți acest răspuns la întrebare.

      Prea lene să citesc, dar vreau să știu despre blocarea cu răspunsuri Google

      Glumă pe subiect

      Featured Snippets Google


      Поделиться
      Înapoi la listă
      Timand Studio
      Noutăți și promoții
      Parteneri
      Lucreaza cu noi
      Întrebare răspuns
      Dezvoltarea web
      Crearea website-ului
      Dezvoltare magazin online
      Întreținerea site-ului
      Automatizare
      Implementarea CRM
      Creșterea vânzărilor
      Promovarea site-ului SEO
      Publicitate contextuală
      Direcționarea pe rețelele sociale
      social-icon Timand.Trend

      Canalul Telegram din Moldova pentru marketing pe internet.

      Abonare 😉

      Agenția Digitală Timand
      Timand Studio SRL
      MD-2044, or. Chisinau,
      bul. Mircea cel Batrin, 4/4
      068 663 222
      info@timand.md
      © 2019 - 2025, Timand Studio.
      Confidențialitate
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      0