Acest lucru se datorează ieșirii mari a populației din țară, și anume clasa muncitoare, dar și din cauza puterii scăzute de cumpărare a cetățenilor. Publicitatea pare să fie necesară, dar nu la o scară atât de gigantică ca în statele vecine.
Dacă vrei să cumperi sau să vinzi ceva folosind Internetul, acesta este site-ul 999, pe care îl cunoaște fiecare prima persoană din Moldova. Este ca și cum nu s-a dat nimic altceva, dar acest lucru nu este în întregime adevărat.
Dacă dăm o listă generală a canalelor din care putem atrage clienți reali, cumpărători etc. vom vedea aproximativ următoarea imagine.
Lista canalelor de marketing
1) Site propriu (obligatoriu în zona .md sau în orice altă zonă internațională, de exemplu com cu direcția de a viza Moldova.Orice s-ar putea spune, aceasta este cea mai bună sursă de a obține clienți noi. A avea propriul site web în viitor va oferi cele mai multe beneficii.
2) Rețele sociale.
Desigur, rețelele sociale sunt a doua modalitate de a obține clienți noi în marketingul moldovenesc. Dar există o mulțime de rețele sociale, care dintre ele este cea mai populară?
Vom răspunde și la această întrebare pe baza cercetărilor noastre.
a) Facebook (grupuri, pagini).
b) Odnoklassniki (oricât de ciudat sună, dar este adevărat)
c) Instagram
d) VK (grupuri, pagini)
3) Tabloul site-ului 999.md
Și doar locul al treilea de drept merge la nouă (sau numărul inversat al fiarei).
4) Tabloul site-ului Makler.md
O altă placă populară în Moldova.
Tot. Aici se termină tot marketingul în Moldova. Există multe alte modalități de a atrage, dar nu vom vorbi despre ele, deoarece toate sunt mici și concentrate în rest în nișele lor.
Creează-ți site-ul acum, trebuie să începi de undeva, vei avea mereu timp să adaugi la alte canale de vânzare. Contactează-ne la agenția digitală Internet marketing Timand, și îți vom face cu mare drag un site, iar dacă există, îl vom promova în TOP la cerere. .