068 663 222
social-icon
social-icon
info@timand.md
Chisinau, bul. Mircea cel Batrin, 4/4
Coș 0
Autentificare
Timand
Noi
  • Noutăți și promoții
  • Parteneri
  • Lucreaza cu noi
  • Întrebare răspuns
Servicii
  • Dezvoltare site
    • Crearea site-ului
    • Suport pentru site-ul web
    • Crearea unui magazin online
  • Creșterea vânzărilor
    • Optimizarea site-ului SEO
    • Publicitate contextuală
    • Publicitatea targeting
  • Imagine și loialitate
    • Promovare în rețelele sociale - SMM
    • Media, bannere publicitare
    • Managementul Reputației - SERM
  • Automatizare
    • Implementarea CRM
Marketplace
  • Licențe de produs
    • 1C-Bitrix
    • Bitrix 24
  • Instalarea, finalizarea site-ului
  • SEO și trafic
    • Audituri SEO
  • Design
  • Rețele sociale și publicitate
  • Texte și traduceri
Portfoliu
Blog
Contacte
Inca
    Timand
    Noi
    • Noutăți și promoții
    • Parteneri
    • Lucreaza cu noi
    • Întrebare răspuns
    Servicii
    • Dezvoltare site
      • Crearea site-ului
      • Suport pentru site-ul web
      • Crearea unui magazin online
    • Creșterea vânzărilor
      • Optimizarea site-ului SEO
      • Publicitate contextuală
      • Publicitatea targeting
    • Imagine și loialitate
      • Promovare în rețelele sociale - SMM
      • Media, bannere publicitare
      • Managementul Reputației - SERM
    • Automatizare
      • Implementarea CRM
    Marketplace
    • Licențe de produs
      • 1C-Bitrix
      • Bitrix 24
    • Instalarea, finalizarea site-ului
    • SEO și trafic
      • Audituri SEO
    • Design
    • Rețele sociale și publicitate
    • Texte și traduceri
    Portfoliu
    Blog
    Contacte
    Inca
      0
      Timand
      0
      • Noi
        • Înapoi
        • Noi
        • Noutăți și promoții
        • Parteneri
        • Lucreaza cu noi
        • Întrebare răspuns
      • Servicii
        • Înapoi
        • Servicii
        • Dezvoltare site
          • Înapoi
          • Dezvoltare site
          • Crearea site-ului
          • Suport pentru site-ul web
          • Crearea unui magazin online
        • Creșterea vânzărilor
          • Înapoi
          • Creșterea vânzărilor
          • Optimizarea site-ului SEO
          • Publicitate contextuală
          • Publicitatea targeting
        • Imagine și loialitate
          • Înapoi
          • Imagine și loialitate
          • Promovare în rețelele sociale - SMM
          • Media, bannere publicitare
          • Managementul Reputației - SERM
        • Automatizare
          • Înapoi
          • Automatizare
          • Implementarea CRM
      • Marketplace
        • Înapoi
        • Marketplace
        • Licențe de produs
          • Înapoi
          • Licențe de produs
          • 1C-Bitrix
          • Bitrix 24
        • Instalarea, finalizarea site-ului
        • SEO și trafic
          • Înapoi
          • SEO și trafic
          • Audituri SEO
        • Design
        • Rețele sociale și publicitate
        • Texte și traduceri
      • Portfoliu
      • Blog
      • Contacte
      • Contul meu
      • Coș0
      • 068 663 222
      Păstrează legătura
      Chisinau, bul. Mircea cel Batrin, 4/4
      info@timand.md
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • Вконтакте
      • Principala
      • Blog
      • Cum pot fi prezentat în Fragmentele recomandate de la Google?

      Cum pot fi prezentat în Fragmentele recomandate de la Google?

      Дата публикации: 30.06.2020
      Раздел: SEO Marketing 119
      Cum pot fi prezentat în Fragmentele recomandate de la Google?
      Cu toții trebuie să luptăm pentru blocarea răspunsurilor în Fragmentele recomandate de la Google. Vei întreba de ce? Vom răspunde.
      Cu toții trebuie să luptăm pentru blocarea răspunsurilor în Fragmentele recomandate de la Google. Vei întreba de ce? Vom răspunde. Mai precis, Jumpshot, o firmă de analiză, a răspuns în locul nostru, furnizând o analiză a datelor clic-through în SERP.

      unde fac clic utilizatorii după căutarea pe google 2019

      Se dovedește că 49% din toate clicurile din Google PS nu sunt pe primul loc în rezultatele căutării, ci, așa cum îi spun eu, în „zero” 0️⃣. Aceasta înseamnă că jumătate din solicitările introduse fie i-au mulțumit pe utilizatori cu răspunsul, fie cererea a fost făcută eronat, incorect, nu corespundea rezultatelor dorite.

      Amintindu-mi acțiunile, înțeleg că eu însumi sunt adesea printre cei 49%. De exemplu, încă nu îmi amintesc adăugarea la link - deschideți într-o fereastră nouă.

      Cum ajung să apar în Google Featured Snippets?

      Îmi este mai ușor să fac rapid o solicitare - Conectați-vă la o fereastră nouă și obțineți răspunsul meu. Și nu este singura dată când îmi găsesc răspunsul chiar în SERP?.

      Ce este Google Featured Snippets?

      Fragmente Google recomandate este un articol Google Featured Snippets care apare periodic deasupra rezultatelor căutării organice. Nu există un algoritm clar pentru a intra în Google răspunsuri rapide, dar există recomandări, prin urmare, crește șansa de a intra în bloc cu răspunsuri Google cu 80%.

      Fragmente recomandate Google este împărțit în trei tipuri legate de text:

      Definiție

      Featured Snippets Google Definition

      Lista

      Lista Google cu fragmente recomandate

      Tabel

      Featured Snippets Google Table

      Recomandări despre cum să fii prezentat în Google Featured Snippets?

      Pentru a aplica blocarea cu răspunsuri Google pe site cât mai mult și la maximum ?️, trebuie să faceți următoarele:

      1. Pagina trebuie să fie prezentă pe prima pagină a ediției. 2. Analizăm pagina site-ului. Încercăm să identificăm în conținut pentru ce cuvânt cheie îl putem arăta în blocul cu răspunsuri Google.
      • Ierarhia corectă a titlurilor h1, h2, h3. Anteturile ar trebui să aibă dimensiuni diferite. Titlurile nu trebuie să se termine cu puncte.
      • Structurarea conținutului. Paragrafele, listele și tabelele ar trebui să fie intitulate.
      • Optimizați textul, adăugați o etichetă ALT imaginilor.
      • Prezența unei interogări cheie în Titlu și în H2, H3.
      • Lista sau tabel (dacă dorim să afișăm ca Listă sau Tabel).
      • Folosiți cuvinte cheie în titlu, cu accent pe întrebări: unde, cum, când, unde, de unde, de ce, de ce, cui, ce, cui, cui și alte întrebări din limba rusă. Și nu contează unde să folosești la începutul sau la sfârșitul titlului. (opțional, dar mai ușor)
      • Aveți un răspuns detaliat la întrebare.
      2. După alegerea unei fraze cheie, o analizăm în Wordstat, stabilim frecvența ?. Corectăm dacă este necesar.

      2. Analiza cererii în emiterea Google. Dacă o astfel de cerere există sau nu. Dacă da, vă rugăm să extindeți acest răspuns la întrebare.

      Prea lene să citesc, dar vreau să știu despre blocarea cu răspunsuri Google

      Glumă pe subiect

      Featured Snippets Google

      Не нашли ответа на свой вопрос?
      Отправляя форму, Вы соглашаетесь с политикой конфиденциальности.
      Задать вопрос

      Поделиться
      Înapoi la listă
      Categorii
      • SEO Marketing18
      • PPC Marketing2
      • SMM Marketing2
      • Content Marketing2
      • Crearea site-ului4
      • CRM1
      • Evaluări2
      Timand Studio
      Noutăți și promoții
      Parteneri
      Lucreaza cu noi
      Întrebare răspuns
      Dezvoltare web
      Crearea website-ului
      Dezvoltare magazin online
      Întreținerea site-ului
      Automatizare
      Implementarea CRM
      Creșterea vânzărilor
      Promovarea site-ului SEO
      Publicitate contextuală
      Direcționarea pe rețelele sociale
      Distribuire Timand

      Abonează-te pentru a fi la curent cu noutăți, oferte speciale și promoții!

      Agenția Digitală Timand
      Timand Studio SRL
      MD-2044 Chisinau, bul. Mircea cel Batrin, 4/4
      068 663 222
      info@timand.md
      © 2019 - 2023 Timand Studio.
      Confidențialitate
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • Вконтакте
      0