068 663 222
social-icon
social-icon
info@timand.md
Chisinau, bul. Mircea cel Batrin, 4/4
Coș 0
Autentificare
Timand
Noi
  • Noutăți și promoții
  • Parteneri
  • Lucreaza cu noi
  • Întrebare răspuns
Servicii
  • Dezvoltare site
    • Crearea site-ului
    • Suport pentru site-ul web
    • Crearea unui magazin online
  • Creșterea vânzărilor
    • Optimizarea site-ului SEO
    • Publicitate contextuală
    • Publicitatea targeting
  • Imagine și loialitate
    • Promovare în rețelele sociale - SMM
    • Media, bannere publicitare
    • Managementul Reputației - SERM
  • Automatizare
    • Implementarea CRM
Marketplace
  • Licențe de produs
    • 1C-Bitrix
    • Bitrix 24
  • Instalarea, finalizarea site-ului
  • SEO și trafic
    • Audituri SEO
  • Design
  • Rețele sociale și publicitate
  • Texte și traduceri
Portfoliu
Blog
Contacte
Inca
    Timand
    Noi
    • Noutăți și promoții
    • Parteneri
    • Lucreaza cu noi
    • Întrebare răspuns
    Servicii
    • Dezvoltare site
      • Crearea site-ului
      • Suport pentru site-ul web
      • Crearea unui magazin online
    • Creșterea vânzărilor
      • Optimizarea site-ului SEO
      • Publicitate contextuală
      • Publicitatea targeting
    • Imagine și loialitate
      • Promovare în rețelele sociale - SMM
      • Media, bannere publicitare
      • Managementul Reputației - SERM
    • Automatizare
      • Implementarea CRM
    Marketplace
    • Licențe de produs
      • 1C-Bitrix
      • Bitrix 24
    • Instalarea, finalizarea site-ului
    • SEO și trafic
      • Audituri SEO
    • Design
    • Rețele sociale și publicitate
    • Texte și traduceri
    Portfoliu
    Blog
    Contacte
    Inca
      0
      Timand
      0
      • Noi
        • Înapoi
        • Noi
        • Noutăți și promoții
        • Parteneri
        • Lucreaza cu noi
        • Întrebare răspuns
      • Servicii
        • Înapoi
        • Servicii
        • Dezvoltare site
          • Înapoi
          • Dezvoltare site
          • Crearea site-ului
          • Suport pentru site-ul web
          • Crearea unui magazin online
        • Creșterea vânzărilor
          • Înapoi
          • Creșterea vânzărilor
          • Optimizarea site-ului SEO
          • Publicitate contextuală
          • Publicitatea targeting
        • Imagine și loialitate
          • Înapoi
          • Imagine și loialitate
          • Promovare în rețelele sociale - SMM
          • Media, bannere publicitare
          • Managementul Reputației - SERM
        • Automatizare
          • Înapoi
          • Automatizare
          • Implementarea CRM
      • Marketplace
        • Înapoi
        • Marketplace
        • Licențe de produs
          • Înapoi
          • Licențe de produs
          • 1C-Bitrix
          • Bitrix 24
        • Instalarea, finalizarea site-ului
        • SEO și trafic
          • Înapoi
          • SEO și trafic
          • Audituri SEO
        • Design
        • Rețele sociale și publicitate
        • Texte și traduceri
      • Portfoliu
      • Blog
      • Contacte
      • Contul meu
      • Coș0
      • 068 663 222
      Păstrează legătura
      Chisinau, bul. Mircea cel Batrin, 4/4
      info@timand.md
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • Вконтакте
      • Principala
      • Blog
      • Avantajele și dezavantajele Yandex (YAN

      Avantajele și dezavantajele Yandex (YAN

      Дата публикации: 16.07.2019
      Раздел: PPC Marketing 109
      Avantajele și dezavantajele Yandex (YAN)
      YAN (Yandex Advertising Network) este unul dintre cele mai cunoscute sisteme de publicitate contextuală.
      YAN (Yandex Advertising Network) este unul dintre cele mai faimoase sisteme de publicitate contextuală, care este folosit de o mare parte atât a agenților de publicitate, cât și a webmasterilor. Primii primesc publicitate de cea mai buna calitate, deoarece site-urile sunt supuse unei selectii riguroase. Ei bine, webmasterii care au trecut de moderare primesc plată mare pe clic, iar cu cât este mai mare competitivitatea subiectului publicitar, cu atât este mai mare plata?

      Această rețea publicitară are atât multe avantaje, cât și dezavantaje, pe care le vom analiza în acest articol. Și pe baza informațiilor primite, va fi ușor de concluzionat: merită să lucrați cu acest sistem?

      Beneficiile YAN

      1. Personalizare pentru fiecare utilizator. Această funcție YAN vă va permite să utilizați publicitate contextuală pe site-uri de orice subiect, deoarece utilizatorul va vedea ceea ce este interesat. De exemplu, recent un vizitator a căutat noi jocuri online într-un motor de căutare, iar când va veni pe site-ul dvs., va vedea o reclamă pentru un joc online. Această funcție YAN se numește „direcționare comportamentală”.
      2. Plătire mare pe clic. Plata depinde direct de subiectul anunțului. Dacă subiectul vinde ceva sau are legătură cu afaceri (Forex, servicii, SEO), atunci este mai probabil ca anunțul să aibă o plată mare. Anunțurile cu tematică de divertisment, cum ar fi jocurile, sunt mai puțin apreciate.
      3. Configurare flexibilă a blocurilor?. Aspectul nu este cel mai puțin important în atractivitatea blocului de anunțuri. Dacă se îmbină în fundal, este posibil ca anunțurile nu numai să nu fie făcute clic, ci pur și simplu să nu fie văzute.
      4. Configurarea unităților de anunțuri.
      5. Este important să găsiți o cale de mijloc în decor, deoarece nici blocurile strălucitoare și provocatoare nu trebuie făcute, ele pot doar enerva cititorii.
      6. Plăți convenabile ?. Puteți primi fondurile câștigate în sistemul de plată Yandex Money (și transferați de acolo acolo unde este convenabil pentru dvs.). Aici, YAN este cu mult superior Google Adsense, care plătește în mare parte prin cecuri.

      Dezavantajele lui YAN

      Veniturile rețelei de publicitate Yandex din toate tipurile de publicitate
      1. Acceptați site-uri cu cel puțin 300 de vizitatori pe zi ?. Este imposibil de spus dacă acesta este într-adevăr un dezavantaj. Pentru că, dacă te gândești bine, atunci pur și simplu nu are rost să pui reclame cu participarea mai puțin de 300 de persoane.
      2. Greu de lovit. Adesea, moderatorii îi refuză pe webmasteri fără să explice clar motivul. Prin urmare, înainte era mult mai ușor să intri în YAN prin intermediul partenerilor lor (Profit-Partner și Adself), dar recent munca cu partenerii a fost închisă.
      3. Multe restricții. Au cerințe destul de stricte. De exemplu, pur și simplu din cauza găzduirii gratuite sau a designului incomod, resursa poate fi respinsă de moderatori. Prin urmare, înainte de a depune o cerere, ar trebui efectuată o analiză completă. Există chiar și multe articole pe Internet despre cum să treci rapid moderarea.
      4. Pericol de poziții inferioare ⬇️. Dacă site-ul are un anumit trafic, dar moderatorii au refuzat din orice motiv, atunci poziția site-ului poate cădea în curând. Moderatorii pot considera pur și simplu că site-ul nu este de o calitate suficientă pentru un astfel de trafic. Din cauza căreia relevanța unor pagini va scădea.

      Exemplu de viață

      Punctul 4 s-a întâmplat cu unul dintre site-urile mele, care, înainte de a aplica la YAN, a avut 4.000 de vizitatori pe tot parcursul anului, doar de la Yandex. După ce moderatorii au respins cererea fără a explica motivul, prezența a scăzut la jumătate într-o săptămână. În câteva luni, a scăzut la 1000, iar în ultimii 2 ani, participarea, din păcate, nu a crescut.

      Ce anume a influențat această decizie a moderatorilor YAN. Prezența unui număr mare de reclame pe site, prezența articolelor non-unice, nu a plăcut designul sau a extins subiectul site-ului? Din păcate, acest lucru nu se știe. Prin urmare, cu câteva luni înainte de a depune o cerere, vă recomand să eliminați cea mai mare parte a reclamelor, să dezactivați trucurile (dacă există) și să remediați toate erorile din codul și designul site-ului.

      Ieșire

      Cu toții înțelegem că orice produs are avantaje și dezavantaje. Dar să nu uităm că Yandex este proprietarul Runet, iar rețeaua sa de publicitate este cea mai extinsă și cea mai accesibilă pentru a face bani. Dacă nu faci încă bani cu YAN, fă-o.

      Este posibil să aveți dificultăți în adăugarea unui site. Dar intrând într-o rețea publicitară, îți poți crește semnificativ veniturile?. Și amintiți-vă, o mulțime de factori influențează veniturile din publicitatea contextuală: locația blocurilor, învelișul lor exterior, temele și multe altele. Luați în considerare ele și obțineți o sursă suplimentară stabilă de venit.
      Не нашли ответа на свой вопрос?
      Отправляя форму, Вы соглашаетесь с политикой конфиденциальности.
      Задать вопрос

      Поделиться
      Înapoi la listă
      Categorii
      • SEO Marketing18
      • PPC Marketing2
      • SMM Marketing2
      • Content Marketing2
      • Crearea site-ului4
      • CRM1
      • Evaluări2
      Timand Studio
      Noutăți și promoții
      Parteneri
      Lucreaza cu noi
      Întrebare răspuns
      Dezvoltare web
      Crearea website-ului
      Dezvoltare magazin online
      Întreținerea site-ului
      Automatizare
      Implementarea CRM
      Creșterea vânzărilor
      Promovarea site-ului SEO
      Publicitate contextuală
      Direcționarea pe rețelele sociale
      Distribuire Timand

      Abonează-te pentru a fi la curent cu noutăți, oferte speciale și promoții!

      Agenția Digitală Timand
      Timand Studio SRL
      MD-2044 Chisinau, bul. Mircea cel Batrin, 4/4
      068 663 222
      info@timand.md
      © 2019 - 2023 Timand Studio.
      Confidențialitate
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • Вконтакте
      0